GAPP System, spol. s r. o.

+420 251 081 731

info@gapp.cz

Hardwarová podpora v místě instalace

Výhody pro Vás

  • garantovaná doba odezvy po nahlášení servisního případu,
  • garantovaná doba odstranění závady,
  • garance dostupnosti náhradních dílů,
  • podpora přímo v místě instalace,
  • výrazné urychlení analýzy a řešení problémů v provozovaných systémech díky vyškoleným technickým specialistům,
  • komunikace v českém jazyce.

Specifikace služby

Vlastnosti služby Popis
Analýza a řešení problémů Techničtí specialisté GAPP System zajistí v rámci hardwarové podpory analýzu nahlášeného technického problému a navrhnou postup jeho řešení včetně onsite zásahu v místě instalace.
Podpora hardwaru přímo na místě V případě, že není možné identifikovat a odstranit závadu na dálku, přijede technický specialista GAPP System na místo instalace, kde provede další kroky vedoucí k odstranění závady.
Garantovaná doba odstranění závady Dle rozsahu poskytovaného služby GAPP System garantuje termín, ve kterém bude vadný hardware opraven, vyměněn nebo bude řešení zprovozněno náhradním způsobem.
Garance dostupnosti náhradních díl GAPP System garantuje dostupnost náhradních dílů pro produkty, na něž poskytuje hardwarovou podporu, pokud nebylo dohodnuto jinak.
Identifikace problémové komponenty V rámci analýzy problému je identifikováno, zdali je problém způsoben podporovaným hardwarem nebo zdali se jedná o problém jiné komponenty. V případě, že problém není na úrovni podporovaného hardware, doporučí GAPP System další postup řešení.
Reprodukce problému V případě, že je to technicky možné, zajistí GAPP System reprodukci problému ve vlastní laboratoři, aby byly v průběhu řešení minimalizovány zásahy do produkčního prostředí.
Eskalační management V případě, že řešení problému vyžaduje eskalaci na výrobce produktu, zajistí GAPP System tuto eskalaci včetně celé další komunikace s výrobcem řešení.
Vzdálený přístup Se svolením zákazníka a dle potřeby GAPP System lze pro identifikaci problému a jeho řešení využít vzdálený přístup na systémy zákazníka.

Rozsah poskytování služby

Rozsah Popis
HW GOLD
(5x9x2 Fix Time NBD)
Služba je k dispozici mezi 8:00 a 17:00 od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.

Doba odezvy je 2 hodiny od nahlášení nového servisního požadavku. V případě, že tato lhůta překročí 17:00, může být odezva posunuta na následující pracovní den.

Doba garantovaného odstranění závady je následující pracovní den po dni odezvy.

Služba je poskytována přímo v místě instalace. Prvotní analýza je prováděna prostřednictvím telefonu, emailu a vzdáleného přístupu.
HW PLATINUM
(7x24x2 Fix Time ND)
Služba je k dispozici 24 hodin denně, od pondělí do neděle, včetně veškerých státních svátků.

Doba odezvy je 2 hodiny od nahlášení nového servisního požadavku.

Doba garantovaného odstranění závady je 24 hodin od nahlášení servisního požadavku.

Služba je poskytována přímo v místě instalace. Prvotní analýza je prováděna prostřednictvím telefonu, emailu a vzdáleného přístupu.