Služby

Služby jsou nedílnou součástí jakéhokoli komplexního řešení šitého zákazníkovi na míru. Je vhodné, aby všechna řešení obsahovala alespoň základní služby, mezi něž patří:

  • Konzultace
  • Instalace a implementace
  • Technická podpora


Výše uvedené služby zajistí výběr správného řešení, jeho hladké uvedení do každodenního provozu a korektní funkci během celého životního cyklu. Mnohdy dochází k podcenění této důležité části kompletního řešení, což může vést ke špatnému výběru samotné technologie, její nekorektní implementaci nebo problémům při každodenním provozu. Takové problémy způsobí nejen zklamání na straně zákazníka, ale také zvyšují celkové náklady daného řešení. Proto se domníváme, že oblasti služeb je potřeba věnovat odpovídající pozornost.

Ve společnosti GAPP System dodáváme kompletní řešení včetně služeb již od svého vzniku v roce 1994. Za tu dobu jsme získali mnoho zkušeností a poznatků, které jsme zúročili během dodávky několika stovek řešení našim zákazníkům. Jsme připraveni s Vámi sdílet naše zkušenosti formou konzultací, během implementace dodaného řešení, či během následné podpory. A to v oblastech datových úložišť i těch softwarově definovaných, zálohování a archivace dat, disaster recovery a avoidance řešení a virtualizace serverů a stanic.

Konzultační služby

Ať se nacházíte před úkolem vybrat řešení nové, nebo zajistit vyšší efektivitu provozu stávajících řešení, je na místě využít nezávislých konzultačních služeb odborníků společnosti GAPP System. Jsme připraveni s Vámi projít specifické požadavky Vaší organizace a provést analýzu využití stávajících technologií. Na základě zjištěných informací navrhneme vhodné kroky, které povedou ke splnění Vašich požadavků. To v mnoha případech nemusí znamenat pořízení nového řešení, ale například jen úpravu konfigurace stávajícího prostředí.

Instalační a implementační služby

Nedílnou součástí veškerých nabízených řešení jsou instalační a implementační služby. Naši specialisté s dlouholetými zkušenostmi provedou odbornou instalaci a implementaci řešení tak, aby splňovalo veškeré Vaše požadavky. V rámci instalace a implementace je i důkladné otestování řešení, díky kterému lze předejít mnoha problémům při produkčním provozu. Minimalizujeme tak riziko neplánovaných výpadků, které by mohly ovlivnit provoz celé organizace. Volitelnou, ale doporučovanou možností je zaškolení personálu Vaší organizace, který poté zvládne základní administraci řešení.

Technická podpora

Pro dodávaná řešení zajišťujeme technickou podporu dle Vašich požadavků, a to až do rozsahu 7×24, která je vhodná pro kritické centrální systémy. Technická podpora zajistí hladký provoz řešení během celého životního cyklu. Součástí podpory je řešení nestandardních situací, eskalace problémů na konkrétní výrobce zařízení a aktualizace firmware a software zařízení. Nedílnou součástí technické podpory je i možnost proaktivního dohledu řešení, který výrazně snižuje reakční dobu pro odstranění nestandardních situací.

Základní kategorie nabízených služeb technické podpory:

Hardwarová podpora v místě instalace (HW) GAPP System

Výhody pro Vás

  • garantovaná doba odezvy po nahlášení servisního případu,
  • garantovaná doba odstranění závady,
  • garance dostupnosti náhradních dílů,
  • podpora přímo v místě instalace,
  • výrazné urychlení analýzy a řešení problémů v provozovaných systémech díky vyškoleným technickým specialistům,
  • komunikace v českém jazyce.

Softwarová technická podpora (SW) GAPP System

Výhody pro Vás

  • garantovaná doba odezvy po nahlášení nového servisního případu,
  • výrazné urychlení analýzy a řešení problémů v provozovaných systémech díky vyškoleným technickým specialistům,
  • snadný způsob eskalace problémů přímo na výrobce řešení,
  • komplexní a individuální posuzování každého problému v konkrétním prostředí,
  • komunikace v českém jazyce.
Začněte svoji transformaci ještě dnes Kontaktujte nás