Softwarová technická podpora

Výhody pro Vás

  • garantovaná doba odezvy po nahlášení nového servisního případu,
  • výrazné urychlení analýzy a řešení problémů v provozovaných systémech díky vyškoleným technickým specialistům,
  • snadný způsob eskalace problémů přímo na výrobce řešení,
  • komplexní a individuální posuzování každého problému v konkrétním prostředí,
  • komunikace v českém jazyce.

Specifikace služby

Vlastnosti služby Popis
Analýza a řešení problémů Techničtí specialisté GAPP System zajistí v rámci softwarové technické podpory analýzu nahlášeného technického problému a navrhnou postup jeho řešení.
Podpora na celé řešení Softwarová podpora GAPP System přináší komplexní a individuální přístup ke každému řešenému problému s ohledem na konfiguraci konkrétního prostředí a použitý hardware.
Identifikace problémové komponenty V rámci analýzy problému je identifikováno, zdali je problém způsoben softwarovým řešením nebo zdali se jedná o problém některé hardwarové komponenty.

V případě, že je problém mimo softwarové řešení, doporučí GAPP System další postup řešení.
Reprodukce problému V případě, že je to technicky možné, zajistí GAPP System reprodukci problému ve vlastní laboratoři, aby byly v průběhu řešení minimalizovány zásahy do produkčního prostředí.
Eskalační management V případě, že řešení problému vyžaduje eskalaci na výrobce produktu, zajistí GAPP System tuto eskalaci včetně celé další komunikace s výrobcem řešení.
Vzdálený přístup Se svolením zákazníka a dle potřeby GAPP System lze pro identifikaci problému a jeho řešení využít vzdálený přístup na systémy zákazníka.
Garantovaná doba odezvy Technický specialista GAPP System se s Vámi spojí nejpozději v čase daném rozsahem poskytované služby a začne pracovat na řešení nahlášeného problému.

Rozsah poskytovaných služeb

Rozsah Popis
SW GOLD
(5x9x2)
Služba je k dispozici mezi 8:00 a 17:00 od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.

Doba odezvy je 2 hodiny od nahlášení nového servisního požadavku. V případě, že tato lhůta překročí 17:00, může být odezva posunuta na následující pracovní den.

Služba je poskytována prostřednictvím telefonu, emailu a vzdáleného přístupu.
SW PLATINUM
(7x24x2)
Služba je k dispozici 24 hodin denně, od pondělí do neděle, včetně veškerých státních svátků.

Doba odezvy je 2 hodiny od nahlášení nového servisního požadavku.

Služba je poskytována prostřednictvím telefonu, emailu a vzdáleného přístupu.
SW GOLD Plus
SW PLATINUM Plus
Rozšíření Plus rozšiřuje základní Gold a Platinum rozsahy o zásahy přímo v místě instalace řešení.
Začněte svoji transformaci ještě dnes Kontaktujte nás