GAPP System, spol. s r. o.

+420 251 081 731

sales@gapp.cz

LinkedIn

Volná pracovní místa

Jsme úspěšná česká společnost podnikající v oboru IT a pro naše zákazníky z řad středně velkých a velkých organizací zajišťujeme komplexní řešení jejich ICT infrastruktury. Naší vizí v GAPP System je zajistit spolehlivé, výkonné a bezpečné prostředí pro informační systémy a data našich zákazníků a tím přispět k jejich vlastnímu úspěchu. V tom, co děláme, patříme mezi špičku a naše pověst u zákazníků je tradičně vynikající.

Jsme sehraným týmem, naše práce nás baví, snažíme se jí dělat co nejlépe, nesvazujeme se zbytečnými korporátními pravidly a teď zrovna k sobě hledáme další kolegy podobného smýšlení. Je pro nás důležitý hlavně výsledek a smysluplnost naší práce.

V současné době hledáme nové kolegy na následující pozice:


HLEDÁME NOVÉ KOLEGY NA POZICI ACCOUNT MANAGER / OBCHODNÍ ZÁSTUPCE

Co Tě u nás čeká?

V této chvíli hledáme někoho, kdo by nám pomohl s vyhledáváním nových zákazníků a prodejem námi nabízených řešení. Tvým denním chlebem bude identifikace obchodních příležitostí a systematická práce se zákazníkem vedoucí k úspěšnému prodeji. Tvým hlavním cílem bude na konci nejen úspěšně splněný plán prodeje, ale také úspěšně nastartovaná dlouhodobá spolupráce s novými zákazníky.

Aby ses k tomuto cíli dopracoval/a, budeš muset zejména:

  • mluvit se zákazníky, naslouchat jejich požadavkům a problémům a snažit se jim detailně porozumět
  • vyhledávat u zákazníků příležitosti k nasazení našich technologií a zkušeností
  • být schopen/schopna prezentovat potenciálním zákazníkům naše zkušenosti a kompetence
  • být schopen/schopna odprezentovat zákazníkovi nejen své řešení, ale zejména jeho přidanou hodnotu oproti konkurenci
  • spolupracovat se zkušeným konzultantem, který navrhne technické řešení na míru - společně budete tvořit nerozlučný tým se stejnými cíli
  • přicházet i s netradičními nápady na řešení, které Ti umožní být lepší než ostatní.

Jedná se o práci na plný úvazek ve standardní pracovní dny s tím, že začátek a konec pracovní doby je relativně flexibilní. Počítej také s tím, že daleko více času než v kanceláři strávíš u zákazníka.

Co bys měl/a umět a znát?

Určitě budeš potřebovat dobré komunikační a prezentační schopnosti, stejně tak příjemný písemný projev, neboť svojí komunikací se zákazníky budeš reprezentovat sebe i nás. Co nelze také postrádat je jasná orientace na cíl. Tím není pouze dobrý vztah se zákazníkem, ale úspěšný prodej a nastavená dlouhodobá spolupráce. Důležitá je také schopnost systematické práce, protože obchod není o štěstí a přesvědčování. Obchod je systematická práce. Pokud jsi již něco podobného dělal/a a máš s obchodem v IT zkušenosti, bude to výhodou, ale určitě to není podmínkou. Stejně tak nejsou podmínkou hluboké znalosti IT technologií, nicméně bys měl/a mít alespoň základní představu o tom, jak IT ve větších organizacích funguje, jaké problémy řeší a jaké jsou nejběžnější technologie s tím spojené. Stejně tak je ale důležitý elán, nadšení, schopnost domluvit se a potřeba posouvat sebe i věci kupředu, takže i pokud něco z uvedeného nesplňuješ, ale jinak jsi přesvědčený/přesvědčená, že toto je práce právě pro Tebe, určitě se nám ozvi.

Znalost angličtiny je také důležitá, protože občas je nutné obchodní materiály zpracovávat právě v angličtině nebo s někým v angličtině komunikovat. Stejně tak bude fajn, pokud budeš mít standardní řidičák na osobní auto, protože ne ke každému našemu zákazníkovi jezdí MHD.

Kde a jak pracujeme?

Naše sídlo je na Praze 5, přímo na stanici metra Hůrka, takže dopravní spojení je k nám výborné. Nesedíme v openspacech, ale v kancelářích klasického typu, což dává celému pracovnímu prostředí výrazně přátelštější ráz. Ale to důležité je, že u nás bude Tvůj hlas slyšet. Nebudeš jedním z mnoha. Naopak, pokud budeš mít zájem, můžeš se aktivně podílet na našem dalším rozvoji, hledání nových témat, řešení, produktů nebo změnách toho, jak projekty realizujeme.

Co Ti můžeme nabídnout?

Vedle smysluplné práce, přátelského prostředí a finančního ohodnocení Ti můžeme nabídnout např. 5 týdnů dovolené, pár dní sick days a občerstvení na pracovišti zahrnující nápoje a ovoce. Pokud se budeš chtít dále rozvíjet, tak také finančně podpoříme Tvé další odborné i jazykové vzdělávání.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, tak možná hledáme právě Tebe. Pošli nám, prosím, nejen Tvé CV, ale i pár vět, proč si myslíš, že právě Ty bys byl/a právoplatným členem našeho týmu a to na emailovou adresu marian.kulhavy(at)gapp.cz

Těšíme se na Tebe!

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY NA POZICI INTERNÍ OBCHODNÍ ZÁSTUPCE

Co Tě u nás čeká?

V této chvíli hledáme někoho, kdo by nám pomohl se systematickou prací spojenou prodejem našich řešení zákazníkům. Jedná se zejména o přípravu obchodních podkladů pro obchodní zástupce pracující přímo v terénu se zákazníkem. Jsou to nabídky, výběrová řízení, materiály od našich dodavatelů apod. Tvým hlavním cílem bude zajistit obchodním zástupcům všechny podklady tak, aby byly včas k dispozici a aby byly správně. To bude Tvá hlavní odpovědnost.

Aby ses k tomuto cíli dopracoval/a, budeš muset zejména:

  • spolupracovat s obchodním zástupcem, který pracuje přímo u zákazníků a zajišťovat mu maximální podporu - společně budete tvořit nerozlučný tým se stejnými cíli
  • komunikovat s našimi dodavateli, zajišťovat od nich cenové nabídky a jiné typy podkladů
  • zpracovávat materiály pro obchodního zástupce, případně je přímo předkládat zákazníkovi
  • komunikovat přímo se zákazníkem ohledně vyřízení požadavků, které na Tebe obchodní zástupce deleguje
  • koordinovat přípravu odpovědí na výběrová řízení - to, že budou kompletní, bude Tvá odpovědnost

Jedná se o práci na plný úvazek ve standardní pracovní dny s tím, že začátek a konec pracovní doby je relativně flexibilní. Jako interní obchodník počítej s tím, že většinu času strávíš v kanceláři. Tvá komunikace se zákazníky a dodavateli bude převážně písemná a telefonická.

Co bys měl/a umět a znát?

Hlavním požadavkem na interního obchodníka jsou dobré komunikační schopnosti, stejně tak příjemný písemný projev, neboť svojí komunikací se zákazníky budeš reprezentovat sebe i nás. Velice důležitá je schopnost systematické práce a pečlivost, neboť ostatní se budou spoléhat na to, že veškeré podklady od Tebe jsou správné. Pokud jsi již něco podobného dělal/a a máš s obchodem v IT zkušenosti, bude to výhodou, ale určitě to není podmínkou. Naopak, pozice interního obchodníka je vhodná i pro toho, kdo chce získat s obchodem nějaké zkušenosti, ale na zcela samostatnou práci obchodníka si zatím netroufá. Alespoň základní povědomí o fungování IT technologií v organizacích je určitě fajn, ale opět to není podmínkou. Důležitý je elán, nadšení, schopnost domluvit se a potřeba posouvat sebe i věci kupředu, takže i pokud něco z uvedeného nesplňuješ, ale jinak jsi přesvědčený/přesvědčená, že toto je práce právě pro Tebe, určitě se nám ozvi.

Znalost angličtiny alespoň na základní úrovni je důležitá, protože je nutné pracovat i s podklady od výrobců, které jsou právě v angličtině.

Kde a jak pracujeme?

Naše sídlo je na Praze 5, přímo na stanici metra Hůrka, takže dopravní spojení je k nám výborné. Nesedíme v openspacech, ale v kancelářích klasického typu, což dává celému pracovnímu prostředí výrazně přátelštější ráz. Ale to důležité je, že u nás bude Tvůj hlas slyšet. Nebudeš jedním z mnoha. Naopak, pokud budeš mít zájem, můžeš se aktivně podílet na našem dalším rozvoji, hledání nových témat, řešení, produktů nebo změnách toho, jak projekty realizujeme.

Co Ti můžeme nabídnout?

Vedle smysluplné práce, přátelského prostředí a finančního ohodnocení Ti můžeme nabídnout např. 5 týdnů dovolené, pár dní sick days a občerstvení na pracovišti zahrnující nápoje a ovoce. Pokud se budeš chtít dále rozvíjet, tak také finančně podpoříme Tvé další odborné i jazykové vzdělávání.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, tak možná hledáme právě Tebe. Pošli nám, prosím, nejen Tvé CV, ale i pár vět, proč si myslíš, že právě Ty bys byl/a právoplatným členem našeho týmu a to na emailovou adresu marian.kulhavy(at)gapp.cz

Těšíme se na Tebe!

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY NA POZICI PRESALES KONZULTANT

Co Tě u nás čeká?

V této chvíli hledáme někoho, kdo by nám pomohl s analýzou zákaznických požadavků, návrhem technických řešení a jejich prezentací. Tvým hlavním cílem bude na konci spokojený zákazník, kterému jsme byli schopni navrhnout řešení jeho požadavků, problémů a výzev a následně toto řešení dodat a úspěšně zrealizovat.

Aby ses k tomuto cíli dopracoval/a, budeš muset zejména:

  • spolupracovat s našimi obchodními zástupci, kteří identifikují potenciální zákazníky a obchodní příležitosti - společně budete tvořit nerozlučný tým se stejnými cíli
  • mluvit se zákazníky, naslouchat jejich požadavkům a problémům a snažit se jim detailně porozumět
  • hledat způsob, jak tyto požadavky a problémy vyřešit
  • přicházet i s netradičními nápady na řešení, které Ti umožní být lepší než ostatní
  • být schopen/schopna odprezentovat zákazníkovi nejen své řešení, ale zejména jeho přidanou hodnotu oproti konkurenci
  • vypořádat se proaktivně a někdy i kreativně se situacemi, kdy ne vše jde úplně podle plánu.

Jedná se o práci na plný úvazek ve standardní pracovní dny s tím, že začátek a konec pracovní doby je relativně flexibilní. Počítej také s tím, že více času než v kanceláři strávíš u zákazníka.

Co bys měl/a umět a znát?

Určitě budeš potřebovat dobré komunikační a prezentační schopnosti, stejně tak příjemný písemný projev, neboť svojí komunikací se zákazníky budeš reprezentovat sebe i nás. Co nelze také postrádat je pečlivost, smysl pro detail a jasná orientace na cíl. Pokud jsi již něco podobného dělal/a, bude to výhodou, ale určitě to není podmínkou. Vzhledem k tomu, že se jedná o seniorní pozici, určitě budeš potřebovat orientovat se v technologiích serverového IT, takže bys měl/a vědět, jak fungují servery, virtualizace serverů, diskové systémy, komunikace po síti, řešení pro zálohování dat apod. a měl/a bys s tím mít nějakou zkušenost. Na druhou stranu důležitý je elán, nadšení, schopnost domluvit se a potřeba posouvat sebe i věci kupředu, takže i pokud něco z uvedeného nesplňuješ, ale jinak jsi přesvědčený/přesvědčená, že toto je práce právě pro Tebe, určitě se nám ozvi.

Znalost angličtiny je také důležitá, protože občas je nutné projektové materiály zpracovávat právě v angličtině nebo s někým v angličtině komunikovat. Stejně tak bude fajn, pokud budeš mít standardní řidičák na osobní auto, protože ne ke každému našemu zákazníkovi jezdí MHD.

Kde a jak pracujeme?

Naše sídlo je na Praze 5, přímo na stanici metra Hůrka, takže dopravní spojení je k nám výborné. Nesedíme v openspacech, ale v kancelářích klasického typu, což dává celému pracovnímu prostředí výrazně přátelštější ráz. Ale to důležité je, že u nás bude Tvůj hlas slyšet. Nebudeš jedním z mnoha. Naopak, pokud budeš mít zájem, můžeš se aktivně podílet na našem dalším rozvoji, hledání nových témat, řešení, produktů nebo změnách toho, jak projekty realizujeme.

Co Ti můžeme nabídnout?

Vedle smysluplné práce, přátelského prostředí a finančního ohodnocení Ti můžeme nabídnout např. 5 týdnů dovolené, pár dní sick days a občerstvení na pracovišti zahrnující nápoje a ovoce. Pokud se budeš chtít dále rozvíjet, tak také finančně podpoříme Tvé další odborné i jazykové vzdělávání.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, tak možná hledáme právě Tebe. Pošli nám, prosím, nejen Tvé CV, ale i pár vět, proč si myslíš, že právě Ty bys byl/a právoplatným členem našeho týmu a to na emailovou adresu petr.dvorak(at)gapp.cz

Těšíme se na Tebe!

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY NA POZICI TECHNICKÝ SPECIALISTA (SYSTEM ENGINEER)

Co Tě u nás čeká?

V této chvíli hledáme někoho, kdo by rozšířil tým našich technických specialistů, jejichž primárním úkolem je realizace projektů u našich zákazníků a poskytování podpory na tyto produkty. Zabýváme se zejména produkty společností Dell EMC a VMware. Tradičně pracujeme v oblasti serverových řešení, řešení datových úložišť a zálohování dat. Vedle toho však máme v portfoliu mnoho nových zajímavých řešení např. pro automatizaci IT procesů nebo budování infrastruktury pro provoz moderních aplikací v kontejnerech. Tvým hlavním cílem bude spokojený zákazník, kterému jsme byli schopni implementovat navržené řešení včas a v očekávané kvalitě.

Aby ses k tomuto cíli dopracoval/a, budeš muset zejména:

  • mít nebo získat kompetenci v technologicích a produktech, které nabízíme
  • být schopen tuto kompetenci reálně využít při implementaci řešení u zákazníků a při poskytování podpory
  • mluvit se zákazníky, naslouchat jejich požadavkům a problémům a snažit se jim detailně porozumět
  • hledat způsob, jak tyto požadavky a problémy vyřešit
  • přicházet i s netradičními nápady na řešení, které Ti umožní být lepší než ostatní
  • vypořádat se proaktivně a někdy i kreativně se situacemi, kdy ne vše jde úplně podle plánu.

Jedná se o práci na plný úvazek ve standardní pracovní dny s tím, že začátek a konec pracovní doby je relativně flexibilní. Počítej také s tím, že více času než v kanceláři strávíš u zákazníka.

Co bys měl/a umět a znát?

Co nelze také postrádat je pečlivost, smysl pro detail a jasná orientace na cíl. Pokud jsi již něco podobného dělal/a, bude to výhodou, ale určitě to není podmínkou. Určitě budeš potřebovat orientovat se v technologiích serverového IT, takže bys měl/a vědět, jak fungují servery, virtualizace serverů, diskové systémy, komunikace po síti, komunikace v sítích SAN, řešení pro zálohování dat apod. Ideálně bys s tím měl/a mít nějakou zkušenost ať už z pohledu administrátora nebo implementace těchto technologií. Na druhou stranu důležitý je elán, nadšení a potřeba posouvat sebe i věci kupředu, takže i pokud něco z uvedeného nesplňuješ, ale jinak jsi přesvědčený/přesvědčená, že toto je práce právě pro Tebe, určitě se nám ozvi.

Znalost angličtiny je také důležitá, protože občas je nutné projektové materiály zpracovávat právě v angličtině nebo s někým v angličtině komunikovat. Stejně tak bude fajn, pokud budeš mít standardní řidičák na osobní auto, protože ne ke každému našemu zákazníkovi jezdí MHD.

Kde a jak pracujeme?

Naše sídlo je na Praze 5, přímo na stanici metra Hůrka, takže dopravní spojení je k nám výborné. Nesedíme v openspacech, ale v kancelářích klasického typu, což dává celému pracovnímu prostředí výrazně přátelštější ráz. Ale to důležité je, že u nás bude Tvůj hlas slyšet. Nebudeš jedním z mnoha. Naopak, pokud budeš mít zájem, můžeš se aktivně podílet na našem dalším rozvoji, hledání nových témat, řešení, produktů nebo změnách toho, jak projekty realizujeme.

Co Ti můžeme nabídnout?

Vedle smysluplné práce, přátelského prostředí a finančního ohodnocení Ti můžeme nabídnout např. od druhého roku zaměstnání 5 týdnů dovolené, pár dní sick days a občerstvení na pracovišti zahrnující nápoje a ovoce. Pokud se budeš chtít dále rozvíjet, tak také finančně podpoříme Tvé další odborné i jazykové vzdělávání.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, tak možná hledáme právě Tebe. Pošli nám, prosím, nejen Tvé CV, ale i pár vět, proč si myslíš, že právě Ty bys byl/a právoplatným členem našeho týmu a to na emailovou adresu petr.dvorak(at)gapp.cz

Těšíme se na Tebe!

Zaujala vás naše nabídka?
Domluvte si s námi nezávaznou konzultaci!

+420 251 081 731

sales@gapp.cz

GAPP System, spol. s r. o.

Petržílkova 2565/23
158 00 Praha 5 - Stodůlky1
tel: +420 251 081 731

IČ: 60487291
DIČ: CZ60487291